Bygga om, bygga nytt

Eller iaf nästan. Har möblerat om lägenheten idag. Det har varit en hård kamp mellan mig och mina möbler som slutat med ett hål i väggen (ganska litet och när man ställer sängen för så syns det inte), två hack i bokhyllan (som tyvärr syns lika bra som en isbjörn i afrika) och ett antal psykeutbrott från min sida (tur att mina grannar oftast är hög eller i finkan). Är rätt nöjd med resultatet, sen kom pappa och borrade upp väggklockan så nu är allt fridens.

Är hemma i Lassas Vegas och snyltar mat. Brukar bli så på tisdagar när jag ändå måste ta mig till Jernvallen. Pappa som är emot snyltande sedan länge tillbaka knorrar att jag borde duka och plocka ur diskmaskinen och tusen andra grejor som han vill slippa undan. Men har mamma på min sida idag :)

Nu ropar dom nerifrån att maten är klar så det är bara att springa.

Hjärtat? Det har jag kopplat bort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback