Taco-semla

Fredag kväll, vi har tryckt i oss tacos och kollar på Let's Dance. Tror nog det är mer action på nåt lokalt äldreboende... Men det är skönt, äta för mycket och sen jäsa resten av kvällen är aldrig fel. Att sen Britte direkt efter att ha svalt sista taco-tuggan kastar i sig en semla och funderar varför den smakar konstigt är bara underbart...

Impulsköp brukar bara leda till oros. Idag gick jag runt på Ikea medan jag väntade på seg-Soffe som pratade jobb, helt plötsligt står ett bananträd framför mig och jag ser i huvudet hur bra det skulle passa hos mig bredvid palmen. Hemma så klippte jag bort plasten och baboom trädet vek ut sig och blev inte högt men däremot väldigt brett. Grattis.

Imorgon ska jag upp till Äventyret igen. Kommer inte vara samma sak utan Peggy men jag ska göra mitt bästa. Ska börja dagen med att räkna poäng i basket, kan ju bli ett äventyr det också. Två poäng. Tre poäng. Äsch. Jag ger alla fem hela tiden tror jag...

Nu vill Britte kolla på En annan del av Köping, som om det inte räckte med att det är vi tre här. Det är ju som ett helt zoo.

Framtid. Dåtid. Nutid. Alltid? Ja du, bra fråga. Vi tar dagen som den kommer och ser vart det tar oss.

U2 - Whit or whitout you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback