Svag

Jag är svag för leenden, känslor, och sorgsen musik. Och rulltårta. Vaknade av sms imorse och kunde inte somna om, klev istället upp och bakade rulltårta. Nu är det borta och jag har en till rulltårta-bilring. Men vad gör det om hundra år när allting kommer kring...

Har haft besök idag av mitt lilla älskade gudbarn. Hon har röjt runt bland flyttkartonger, katter och blommor. Ätit lite på en kaka och sen lämnat den där hon satt. Tagit en ny plats och en ny kaka och sen mjölk, saft, vatten, kissa, rita och leka samtidigt.. Sen vägrat ta på sig overallen och ylat lite. Sötunge.

Ikväll är det träning igen. Igår var dom fyra stycken som sprang benen av sig, försökte lära sig stegkombinationer och gjorde armhävningar. Vi blir fler ikväll som tur är eftersom vi ska ha bollträning. Trots att det gått så käpprätt för oss hitills så känns det bra att åka ner på träningarna. Alltid finns det ju nån man kan reta gallfeber på och eller skjuta en boll på nån... Haha.

Det har gått snabbt att bli glömd och överkommen. Det har jag märkt. Medan mina tankar letar reda på dig hela tiden så är jag den där minnesluckan en sen lördag efter löning...

I'm tired of fighting
I'm tired of fighting
Fighting for a lost cause.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback