ER

Jag har en personlig tradition. Den har hängt med länge, väldigt länge. Måndagar klockan nio är heligt. Då umgås jag med läkarna i Chicago, blodskräck eller ej. Jag har fällt tårar som skulle fylla hoppbassängen på Parkbadet. När min favoritdoktor, doktor Mark Greene, gick bort var jag otröstlig. Ikväll kom han tillbaka, inte sådär Jesus-aktigt på den tredje dagen, men i tillbakablickar från förut. Efter en glad julhelg så somnar jag nu rödsvullen och förstörd.

Funderar på att lägga ner en sådär sju tusen kronor på att köpa varenda en av Cityakuten boxarna och sen ha maraton med mig själv nu när jag är arbetsfri, hm, arbetslös kanske man säger...





Kom ihåg att det viktigaste av allt är kärleken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback