Fredag

Tränade två timmar på gymmet imorse, hoppade så jag nästan blev en hjärna fattigare och lyfte skivstång så jag trodde jag skulle dö typ jag-fick-stången-i-huvudet-döden. Kändes bra när jag gick därifrån, firade med att skyffla i mig buffe på Bolaget till lunch med Ström. Nånstans däremellan körde jga för fort till Valbo och köpte en dataväska, det blev en fin till slut. Kan inte tänka mig själv med en ful svart bandyportföljsväska. Inte coolt.

Som om jag inte kommer få lida av träningsvärk ändå imorgon så har jag och Jönsson gått långpromenad runt sommarstugeområdet på eftermiddan. Har ju varit lite för fint väder för att vara inne och packa. Snart är det nästan för sent för att börja packa, snart börjar ju liksom Så ska det låta...

Ikväll kommer storstadsfolket från centrum och hälsar på här på bonnvischan. Det står Edward Scissorhands på schemat och kan hända att det slinker ner en öl eller två. Först ska det dock ätas tacos med mor och far och kanske sjunga en stump... Eller inte. Beror på hur snäll man vill vara mot omgivningen.

Nu ska jag packa. Iaf gå ner och äta chips...

This town is colder now, I think it's sick of us
It's time to make our move, I'm shakin off the rust
I've got my heart set on anywhere but here
I'm staring down myself, counting up the years
Steady hands, just take the wheel...
And every glance is killing me
Time to make one last appeal... for the life I lead


Kommentarer
Postat av: Martina

Hej gammelgranne =) kul att du åxå har en blogg!!
kram kram

2008-04-11 @ 22:38:43
URL: http://martina1984.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback