Fix you. Fix me?

Lights will guide you home
And ignite your bones
And I will try to fix you


Igår blev vi full och funderande jag och min vapendragare Lindberg. Det finns nog inte två som kan röra om så i tankarna som vi kan göra på varann. Vi börjar prata om något, halkar in på ett självklart sidospår, svär lite över någon och tar en ny tankeväg och till slut fattar man ingenting. Inte för att det egentligen finns så mycket att förstå men ändå.
Somnade någongång senare än vi tänkt och vaknade med ett ryck en stund senare av att Winnerbäck skrålade så högt i datorn ljudvallen var i fara. Somnade om men vaknade alldeles för tidigt av att larmet på mobilen ylade att jag skulle vara på Balkefors. Cyklade dit i spöregn utan regnjacka men med betongkeps, sweet.


En av mina bästa vänner är i fried rice-landet långt borta, jag längtar och väntar tills dom kommer hem igen. Jalla.

Slötittar lite på Americas Funniest Homevideos, riktig humor. Nåt inte lika humoristiskt är Elgiganten reklamen. Jag kan förstå om en helt okänd människa står och sjunger om cykel på köpet och ser ungefär lika smart ut som en rostig cykelkedja. Får man bara tillräckligt med pengar och kan gömma sig sen och låtsas som ingenting så går det väl att överleva. Men om man råkar vara känd redan och har haft en hyfsad artistkarriär så måste det ju bara vara desperation som får en att lalla i trikåer för att sälja tvättmaskiner? Fan Dogge, sluta nu.


Tears stream down your face
I promise you I will learn from my mistakes
Tears stream down your face
And I

Lights will guide you home
And ignite your bones
And I will try to fix you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback