Felt just like love...

Except no fear of losing and it wasn't tough...


Slut på en dag till. Idag har jag faktiskt börjat förbereda mig på att åka bort om 48 timmar. Förberett mig så mycket att jag köpt en toning så jag slipper komma hem som blond... Det är ju en bra början. Typ.

Blivit bjuden på middag ikväll av Hanna och Klara och naturligtvis Oliver. Lika mysigt som alltid, och som alltid åt vi för mycket och satt som stoppade korvar och pratade om tiden på 5an, gröntröjan och folk som ramlar under granar. Fick förmaningar om att sköta mig och inte gå igenom isen i Italien så lär väl försöka hålla det...

Imorgon ska jag knöla ner allt jag har lagt i soffan i nån form av resväska. Men efter dagens högljudda diskussioner mellan mig och min mor så är det än så länge klart vilken väska det ska hamna i. Det är väl i och för sig minsta problemet, måste ju liksom skaffa något att lägga datorn i också. Den kan ju inte bara ligga och skrota bland allt annat...

Har köpt en grej idag så jag ska kunna koppla in saker i datorn. Hittills har det funkat dåligt. Mycket dåligt. Min dator racka ur totalt när jag satt i mojängen. Bra grejer. Fast jag tänker att bara den får vila lite så kommer datorn vara piggare imorgon...


Dags att sova igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback